Wyprawka dla bliźniąt - spis ubranek cz.1, rozmiar 50 i 56

W piątek rozpoczęliśmy III trymestr - leci ten czas jak szalony, dopiero co zrobiłam test... - i pomału przymierzam się do spakowania torby ;)

Wczoraj przejrzałam naszą komodę, zrobiłam spis ubranek, które mamy i razem z moim małym pomocnikiem nastawiłam pierwsze pranie :) Na początek ubranka w rozmiarze 50 i 56- już zapomniałam jakie one malutkie :)

Użyłam proszku Dzidziuś (mam 2 opakowania do koloru i białego po 500g) - jest ok, więc zaopatrzymy się pewnie w większe opakowanie. Ubranka synka prałam w Loveli i mimo, że nie wystąpiły żadne uczulenia itd. to teraz postanowiłam zmienić na coś innego czyt. delikatniejszego i z lepszym składem. W rankingu Sroki ( http://www.srokao.pl/2013/04/analiza-proszki-i-pyny-do-prania.html ) firma Dzidziuś jest na wysokiej pozycji ;)

Od początku będziemy starali się ubierać dziewczynki inaczej. Co z tego wyjdzie w przyszłości zobaczymy, ale na te 2 rozmiary mamy tylko 2 takie same pary: 2 body w dmuchawce oraz komplecik z h&m (tunika i półśpiochy).




A tak na dzień dzisiejszy wygląda nasza lista:





Rozmiar 50
Body bez ramiączek - 2 szt.
Body - 6 szt. (kopertowe długi rękaw 2 szt., kopertowe krótki rękaw 3 szt., 1 szt. krótki rękaw)
Pajacyk - 6 szt.
Kaftanik - 2  szt.
Półśpiochy - 7 szt.
Sukienka - 2 szt.







Rozmiar 56

Body na krótki rękaw - 11 szt.
Rampers - 2 szt.
Body bez ramiączek - 4 szt.
Spodenki bez nogawek - 2 szt.
Półśpiochy - 2 szt.
Tuniko-sukienki - 2 szt.
Body kopertowe długi rękaw - 6 szt.
Body długi rękaaw - 2 szt.
Pajacyk - 6 szt.
Pajacyk rozpinany od dołu - 3 szt.
Śpiochy - 3 szt. (w tym 1 szt. rozpinane na boku)
Bluza / kurteczka z uszkami - 1 szt.
Bluzka długi rękaw - 3 szt.
Rampers (krótki rękaw) - 1 szt.
Rampers (długi rękaw + kaptur) - 1 szt.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger