Roczek z Myszką Minnie - przyjęcie urodzinowe z motywem przewodnim || Dekoracje

Postanowiłam sobie, że dopóki starczy mi sił i pomysłów to urodziny dzieci będę się starała przygotowywać z motywem przewodnim :)

U Wiktorka do tej pory były to uroczy czerwony Elmo (kliknij tu) oraz Pingwiny z Madagaskaru (kliknij tu), a dla dziewczynek wymyśliłam Myszkę Minnie.


Przyjęcie zorganizowaliśmy w naszym mieszkaniu i świętowaliśmy przez 2 dni.

Poniżej zapraszam na mini fotorelację i opis, gdzie zaopatrzyłam się w odpowiednie produkty :)






Dekoracje kupiłam w dwóch miejscach: allegro u sprzedawcy kucmar_pl oraz w sklepie internetowym http://partybudziki.pl 

Były to m.in. foliowe obrusy w groszki, papierowe talerzyki, serwetki w groszki i z myszką minnie, plastikowe kubeczki, papilotki na muffinki, słomki czerwone i czarne w kropki, rozetki z myszką minnie, pudełka na popcorn, baner z myszką minnie, balony czerwone / białe / czarne w kropki oraz z cyfrą 1, świeczki na tort...


Naklejki np. na pudełka z popcornem oraz cukierki-krówki zamówiłam u Lilladecor (kliknij tu)






Tort o smaku leśnym (wpis o torcie znajdziesz TU) oraz lizaki cake pops w białej czekoladzie z posypkami zamówiłam oczywiście w Ciastkarni Marysieńka z Gliwic http://www.marysienka.com.pl


Co prawda czasu na przygotowania nie miałam zbyt wiele, ale jestem zadowolona z efektu końcowego. A Wam jak się podoba ?? ;)

Pozdrawiam, A.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł, na motyw urodzinowy! Przede mną impreza urodzinowa córeczki, więc dziękuję za inspirację ;)
    Pozdrawiam

    www.petite-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas, Myszka Miki rządziła dwa lata, na drugich i trzecich urodzinach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pomysłu i dziękuję za inspiracje :-) Swietne przyjęcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale pięknie 😍
    Moja córka będzie w krótce obchodziła 2 latka.
    Przyjęcie będzie w domu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger