Wyprawka dla bliźniąt - cz. 1 - SEN

Witajcie,
W poprzednim poście - TU - ujawniłam całą naszą wyprawkową listę dla bliźniąt.

Natomiast dzisiejszym wpisem chciałabym zapoczątkować serię postów, w której dokładnie omówię produkty, które wybraliśmy :) Cześć pierwsza to kategoria SEN.





1) Łóżeczko
Zdecydowaliśmy się na dwa łóżeczka wykonane z drewna sosnowego. Jedno - te które mamy po synku - jest firmy Jadrew, model to Tymon II w wersji z szufladą. Gdy urządzaliśmy pokój dla synka postawiliśmy na dodatki w kolorze venge; teraz nastał czas zmian i mebelki w pokoju dzieci będą w kolorze białym. Niestety nie znaleźliśmy łóżeczka tej firmy w kolorze białym; a że nasze jest w bardzo dobrym stanie to pozostaje je tylko odświeżyć :) Ma 3 poziomy regulacji leżyska, 3 wyciągane szczebelki i pojemną szufladę. Wymiary: 120x60cm



Drugie łóżeczko to firma Klupś, model Ewelina II w kolorze białym również w wersji z szufladą.
Ma 3 poziomy regulacji leżyska, 2 wyjmowane szczebelki, okrągłe szczebelki i pojemną szufladę (już przetestowana ;) ). Wymiary: 120x60cm



2) Materac
Nad wyborem nie zastanawialiśmy się zbyt długo, pomógł nam Pan w hurtowni z artykułami dziecięcymi ;) Doradził nam, że jeśli szukamy czegoś porządnego i nie chcemy po jakimś czasie wymieniać materaca (a tak się często dzieje w przypadku materacy p-g-k) warto dopłacić trochę i mieć dobry produkt. Postawiliśmy na dwa dwustronne materace lateksowe firmy Janpol.

Czym wyróżnia się materac lateksowy:
  • Dwustronny średnio twardy materac lateksowy,
  • Wkład: płyta lateksowa o grubości 6cm,
  • Pokrowiec:dzianina jersey pikowana obustronnie ociepliną,
  • Możliwość prania w temp. do 60°C,
  • Dzianina posiada Certyfikat Oeko - Tex 100,
  • Wysokość: ok. 8 cm,
  • Materac uzyskał pozytywną opinię INSTYTUTU MATKI I DZIECKA
Lateks:
  • Jest otrzymywany na bazie połączenia naturalnego mleczka z drzewa kauczukowego z syntetycznym lateksem, co daje w efekcie materiał niezwykle trwały.
  • Cechuje się wysoką elastycznością, dzięki czemu dopasowuje się idealnie do kształtu ciała.
  • Jest wytrzymały na odkształcanie.
  • System otworów umożliwia swobodną wymianę powietrza i ciepła, co powoduje, że materac oddycha.
  • Właściwości antybakteryjne i przeciwgrzybiczne lateksu czynią wypełnione nim materace bardzo higienicznymi.
(dane z www hurtowni e-wozki.eu)



3) Prześcieradło
Potrzebujemy 4 sztuki (po 2 na każde łóżeczko) w rozmiarze 120x60cm. Wybrałam prześcieradła w kolorze białym i zielonym. 2 szt. frotte i 2 szt. z jerseyu. Kupione razem z innymi produktami na allegro ;)



4) Ochraniacz na łóżeczko, kocyko-kołderki i poduszki.
Postawiłam na zakupy u sprawdzonego sprzedawcy, czyli Pani Makaszki :) To u niej kupiłam kompleciki dla syna i kocyko-kołderki dla znajomych.

Pani Makaszka to osoba, z którą można bez problemu dogadać wszystkie szczegóły (mojego upatrzonego wzorku nie było na aukcjach), kontakt jest szybki i bezproblemowy; a wysyłka towaru błyskawiczna :)

Dwa lata temu dla synka zdecydowałam się na motyw z sowami, a w tym roku dla córeczek wybrałam motyw gwiazdek - dokładnie: szare gwiazdki z miętowym minky oraz szare gwiazdki i lawendowe minky :)

Kocyko-kołderek i poduszek będziemy używać w późniejszym czasie; ale wolałam zakupić już teraz ;)



Zdjęcia zrobiłam na naszym białym łóżeczku Klupś ;)

Ochraniacz na łóżeczko, rozmiar 30x155cm
Kocyk-kołderka z miny, rozmiar 75x100cm
Poduszka z minky, rozmiar 30x40cm

Link do allegro - TU
Link do fb - TU

5) Dwustronny rożek
Rożki kupiłam z myślą o tatusiu i gościach, którzy będą nas odwiedzać oraz planuję używać ich podczas spacerów jako kocyka. Rożki są dwustronne - z jednej strony minky, z drugiej bawełna i są zapinane na rzep. Zamówione również u Pani Makaszki :)

Rożek dwustronny, rozmiar 75x75cm



6) Karuzela nad łóżeczko
Skuszona dobrymi opiniami w sieci i relacjami znajomych kupiłam karuzelę firmy Tiny Love model Wyspa Marzeń. Karuzela od razu podbiła moje serce i jestem bardzo zadowolona z zakupu. Synek lubił się w nią wpatrywać, a gdy był większy zostawiłam na łóżeczku sam panel i na noc włączaliśmy muzykę. Mam nadzieję, że dziewczynkom również się spodoba. Oczywiście mamy 2 karuzele w wersji z pilotami.

Karuzelę można zobaczyć - TU



7) Przytulanka do spania
Ten produkt również "testował" jako pierwszy mój synek. Melodyjki puszczałam mu już gdy był w brzuszku :) Konik morski firmy Fisher Price ma ok 30cm, gdy naciśniemy na jego brzuszek ten świeci się i odtwarza spokojną muzykę, kołysanki i usypiające dźwięku oceanu (w sumie 8 melodyjek). Po ok 5 min muzyka cichnie i światełka gasną. Konik posiada również regulację głośności.

Dla dziewczynek oczywiście wersja różowa - 2 szt. :)



8) Otulacz motherhood i pieluszki bambusowe.
Planuję od początku stosować metody dr Karpa, dlatego też zdecydowałam się na zakup pieluszek bambusowych. Mam 4 szt. w rozmiarze 75x75cm (2szt. firmy Texpol i 2 szt. firmy Kieczmerscy). Pieluszki są wykonane w 100% z włókna bambusowe i w dotyku są bardzo milutkie i delikatne :) Mam również otulaczek firmy Motherhood, który używałam przy synku.






9) Lampka ścienna
Do oświetlenia nocnego pokoju dla dzieci wybraliśmy 2 lampki nocne z Ikei. Z wszystkich modeli najbardziej urzekła mnie granatowa gwiazdka ( SMILA STJÄRNA )



10) Niania elektroniczna i monitor oddechu
Dla synka nie miałam takich "gadżetów", ale spaliśmy w jednym pokoju i jak tylko się przebudził to ja też. Teraz planujemy, aby dziewczynki od początku spały w swoich łóżeczkach; a my w oddzielnym pokoju. Postanowiłam zatem na produkty marki Angelcare.

Na razie mam zamówiony 1 komplet - niania elektroniczna z monitorem oddechu (1 płytka), model AC601.



11) Poduszka klin
12) Wałeczki dla niemowląt
Na mojej liście - TU - są również te 2 produkty, ale cały czas zastanawiam się czy warto je kupować. A jak tak to kiedy - jeszcze przed narodzinami czy po jak już będą konieczne... A może macie jakieś opinie na ich temat ??





1 komentarz:

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger