Pomysł na prezent dla NIEJ || Moja świąteczna lista :)

Mikołaj już jutro, Święta za niecałe 3 tygodnie a w sieci pojawia się coraz więcej zestawień i pomysłów na prezent dla naszych bliskich. Takiej listy nie mogło zabraknąć i u mnie ;)

Na pierwszy ogień moja lista świątecznych upominków, które chętnie przygarnęłabym :):):)







No to lecimy...





1) Książki 
Uwielbiam czytać!!

Oto moje propozycje

* Guillaume Musso "Central Park"
* Robert Galbraith "Wołanie kukułki"
* Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"
* David Lagercrantz "Co nas nie zabije"
* Izabela Jagosz "Uczulona na wino"
* Red Lipstick Monster "Tajniki makijażu"


2) Paletka do makijażu lub Zestaw Pędzli

* Paletka Sleek, limitowana edycja Del Mar
* Zestaw pędzli np. Sunshade Minerals



3) Cotton Balls 
Mój zestaw w kolorze Turkusove Love oraz Ażurkowe love ze strony http://cottonovelove.pl/ już zamówiony! :)




edit:
A tak zestawy prezentują się na żywo.
Skorzystałam z rabatu, który był ostatnio w Akukubox (zawartość boxu zobacz TU ) ;)



4) Torebka

* La Millou Feeria by Katarzyna Zielińska w kolorze Confetti mint lub Dream catcher grey, do kupienia np. TU
* O bag również w kolorze turkusowym np. TU



5) Nowy obiektyw
Jasny stałoogniskowy Nikkor, najchętniej 35mm lub 50mm ;)





6) Bilet lotniczy
Kilka dni temu wróciliśmy z Portugalii, a ja chętnie zaplanowałabym kolejny wyjazd ;)

Korzystam z wyszukiwarek np. TU , TU, TU lub TU ;) 



1 komentarz:

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger