"A ja żem jej powiedziała" Katarzyna Nosowska - recenzja

Witajcie w lipcu!
Pół roku 2018 zleciało nie wiadomo kiedy, ale to był dobry czas. O liście postanowień i postępach w ich realizacji opowiem Wam innym razem, a tymczasem dziś pora na kolejny książkowy post ;)

Profil Kasi Nosowskiej na instagramie obserwuję już od jakiegoś czasu, a filmiki z serii #ajażemjejpowiedziałakaśka uwielbiam! Czy jest tutaj ktoś kto nie zna np. letniego tutorialu ? Musicie koniecznie nadrobić, uśmiech gwarantowany :)



Kiedy instagram zaczęły zalewać zdjęcia książki, cały czas zastanawiałam się czy warto ją kupić. Co dodałam książkę do koszyka, to po kilku dniach kasowałam; aż w końcu po #seebloggers2018 #seebloggerslodz postanowiłam, że przy najbliższej okazji kupuję obowiązkowo. Dziś udało mi się dokończyć czytanie i powiem jedno - warto!


"A ja żem jej powiedziała"
Katarzyna Nosowska
Liczba stron:
Wydawnictwo: Wielka Litera
Cena okładkowa: 39,90zł



Jedna z moich ulubionych myśli:

"Wlej do wanny wrzątku, 
wsyp dwa kilo żelatyny
i zastygnij w powstałej galarecie,
do czasu osiągnięcia wymarzonej wagi"


"A ja żem jej powiedziała" jest podzielona na 49 rozdzialików, które są uzupełnieniem filmików. Nie wiem czy wszystkich, ale na pewno większości. Najpierw mamy "złotą myśl" Pani Kasi, a później jej rozwinięcie w formie krótkich felietonów. Do tego piękne ilustracji ale - bo jakieś musi się znaleźć - gdyby ich nie było, książka byłaby zdecydowanie o połowę cieńsza.

Nosowska w prosty, szczery a czasem zabawny sposób dzieli się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami dotyczącymi otaczającej jej rzeczywistości. Mówi m.in. o miłości zarówno w związku jak i do jedzenia, wychowywaniu dzieci, sprawach codziennych, jak również o show-biznesie, celebrytach i współczesnych modach.

Książka jest zabawna, ale również skłania do przemyśleń np. temat alkoholizmu.

Czyta się szybko, jest idealną i lekką lekturą na jeden wieczór; chociaż ja sobie dawkowałam śmiech na trzy wieczory. Dawka śmiechu gwarantowana i polecam każdemu!


Moja ocena: 8/10



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger