Bonbonbaby - pudełko pełne niespodzianek dla kobiet w ciąży || Edycja kwietniowa

W zeszły piątek już od samego rana wypatrywałam kuriera DHL. Pojawił się koło południa z dużą przesyłką - zaskoczyła mnie jej wielkość, bo myślałam, że pudełko będzie mniejsze ;) Zaciekawiona zawartością od razu odpakowałam moje bonbonbaby box :)



Co to takiego ??

Bonbonbaby to pudełko pełne niespodzianek skierowane dla kobiet w ciąży oraz mam dzieci w wieku od 0-12 miesięcy. Z tego co widziałam na stronce w każdej edycji są przygotowywane 3 różne pudełka: dla kobiet w ciąży, dla mam dzieci 0-6 m-cy i dla mam dzieci 6-12 m-cy.

Wiedziałam, że na rynku są dostępne pudełka kosmetyczne czy też kulinarne, a ostatnio przypadkowo (już nie pamiętam gdzie czy na instagramie czy widziałam na którymś z obserwowanych blogów) natrafiłam na boxy-niespodzianki skierowane dla kobiet w ciąży i młodych mam. Spodobała mi się idea i tak zamówiłam swoje pierwsze pudełko :)


Po odpakowaniu z szarego kartonu ujrzałam biało-niebieski (morski ?) karton równie sporej wielkości. Całość jest bardzo ładnie i starannie zapakowana. 

Na wierzchu mamy ulotkę z opisem, która to edycja pudełka oraz na odwrocie opis poszczególnych produktów (wraz ze standardowymi cenami), które znajdziemy w pudełku.







Zamówiłam oczywiście box dla kobiet w ciąży :)

Miał pojawić się u mnie po Świętach Wielkanocnych ale pomysłodawczynie projektu zrobiły nam małą niespodziankę i pierwszą turę zamówionych pudełek wysłały szybciej. Dzięki temu chociaż trochę poprawił mi się humor w ten szarobury i deszczowy dzień...



A oto jakie produkty znalazły się w marcowo-kwietniowej edycji:

1) Balsam dla mam na rozstępy firmy Pat&Rub Sweet by Kinga Rusin, 200ml - dzisiaj rozpoczynam testowanie i za ok miesiąc dam znać jakie są moje wrażenia :)



2) Książeczka kontrastowa pt. "Jakie to ciekawe" dla dzieci od 3m+
3) Książeczka "Mamy i dzieci" 



4) Smoczek Nuby 
5) Chusteczki Hipp Babysanft 
6) Royal apple naturalny sok jabłkowy 







7) Hipoalergiczny żel do higieny intymnej Biały Jeleń, 50ml
8) Próbka proszku Jelp 
9) Próbka Biały Jeleń 



10) Naklejka na auto Hipp 
11) Czasopismo i 2 ulotki informacyjne (BeSafe i Hipp)



W jaki sposób można zamówić pudełko ??

Wystarczy wejść na stronę http://bonbonbaby.pl/box/ i wypełnić tabelkę pojawiającą się na stronie głównej, w której podajemy: imię dziecka/dzieci, datę urodzenia/termin porodu i jeśli znamy płeć.

Koszt pudełka ??

Opcji jest kilka. Możemy zamówić jednorazowy box (tak jak ja to zrobiłam) - jego koszt to 57zł (w tym wysyłka kurierem DHL) lub subskrypcję na 3 lub 6 miesięcy.

Co znajdziemy w pudełku ??

W marcowo-kwietniowej edycji (którą można zamówić do 04.04) znajdziemy 6 pełnowartościowych produktów, kilka próbek i czasopismo.

Jednorazowy koszt pudełka to 57zł, a wartość wszystkich produktów to ok 110zł.

Moje wrażenia ??

Jestem mile zaskoczona zawartością pudełka :) Nie ukrywam, że największą (i najdroższą) niespodzianką jest dla mnie balsam dla mam na rozstępy firmy Pat&Rub. Wiem, że sama - widząc produkt na sklepowej półce czy też w internetowym sklepie - nie zdecydowałabym się w ciemno na jego zakup, gdyż do tej pory nie znałam tej marki. 

PS. Od dziś zaczynam testowanie i za ok miesiąc zdam relację czy produkt jest warty uwagi ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger