Pomysły na prezent dla dwulatka || Co kupić na 2 urodziny - moja lista :)

Witajcie,

Mam wrażenie, że ostatnio czas bardzo przyspieszył i już za miesiąc będziemy mieli w domu dwulatka ( !! ). Przygotowania do małego rodzinnego przyjęcia w toku i wszystko wskazuje na to, że motyw przewodni, który wymyśliłam uda mi się zrealizować z czego bardzo bardzo się cieszę :) :) :) Ale póki co cicho szaaa... pochwalimy się po urodzinkach :)





Od blisko 2 miesięcy szukam w sieci inspiracji i pomysłów na odpowiedni prezent dla naszego prawie dwulatka. A oto jak na dzień dzisiejszy prezentuje się nasza lista.




1) Garaż i tor wyścigowy Little People firmy Fisher Price.
Dostępny na allegro w cenie ok 180-200zł (już z przesyłką)

Nasz synek bardzo lubi bawić się wszelkimi autkami - mamy w kolekcji małe modele, drewniane z Ikei i zabawki z serii Little People. Autka codziennie przemierzają mnóstwo kilometrów ;) więc pomyślałam, że ciekawą propozycją będzie garaż. W sieci można znaleźć mnóstwo inspiracji ale mi najbardziej spodobał się ten z serii Little People :)



2) Tablica z zamkami firmy Melissa & Doug.
Koszt ok 100 - 120 zł.
Dostępna np. na allegro lub tutaj sklep mama Ania



3) Drewniane puzzlowe układanki z uchwytami
Koszt ok 25 - 30 zł, dostępne na allegro.

Wikcio bardzo lubi takie układanki. Te, które mamy zna już na pamięć i ułożenie zajmuje kilka chwil. Dlatego pomyślałam o nowych i spodobały mi się szczególnie dwie dostępne na allegro: układanka z większą ilością elementów np. Afryka 30 el. lub Mapa Polski :)





 oraz trzecia pt. "Co kto je", koszt 22,00zł - dostępna w sklepie pomyslowe-zabawki.pl




4) Książki
Wybrałam 6 propozycji, o które chciałabym w najbliższym czasie wzbogacić naszą biblioteczkę.


* Wiosna na ulicy Czereśniowej, wyd. Dwie siostry - 34,00zł
* Lato na ulicy Czereśniowej, wyd. Dwie siostry - 34,00zł
* Gdzie jest Pingwin, autor: S.Schrey i Ch.Whelon - 26,90zł
* Auta, S.Lomp - wyd. Babaryba - 24,90zł
* Opowiem Ci mamo co robią auta, wyd. Nasza księgarnia - 39,90zł
* Ale kupa! Co masz w pieluszce ? , wyd. Nasza księgarnia - 34,90zł


W ostatnim czasie we wszystkie książki zaopatruję się w dyskoncie internetowym www.aros.pl - poniższe propozycje można aktualnie kupić z 30% rabatem :) A wysyłka do paczkomatu już od 4.99zł :)





5) Coś związanego z ulubioną bajką Wikcia, czyli "Pingwinami z Madagaskaru"
Wikcio dostał już piżamkę, gdyż bałam się, że za miesiąc może z niej już wyrosnąć. Mam też zeszyt z zadaniami i naklejkami :) A na allegro znalazłam urocze pluszowe pingwinki :)

Piżamka - 36,00zł
Zeszyt z naklejkami - 11,90zł  [ dostępny również na arosie :) ]






Pluszaki pingwiny dostępne np. na allegro: http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6-sm-isqm-1-default-0113&order=d&string=pingwiny+z+madagaskaru+pluszak






Ponadto ciekawymi - moim zdaniem - propozycjami mogą być jeszcze:

6) Nieśmiertelne klocki Lego, seria Duplo
Spodobały mi się szczególnie dwa zestawy: Leśny Park i Pudełko pełne zabawy

* Lego Duplo, Leśny Park, koszt od 214 - 240 zł
* Lego Duplo, Pudełko pełne zabawy, koszt od 160 - 190 zł





7) Namiot Tipi
Kupiony lub uszyty np. przez babcię ;)
Mi najbardziej spodobałby się w kolorze szarym czy miętowym lub z motywem gwiazdek :)



(źródło zdjęcia tipi - google)

8) Jeździk Twist Car lub Little Tikes

* Jeździk Twist Car, koszt ok 169zł ( dostępny np. http://twistcar.eu )
* Jeździk Little Tikes, koszt ok 210zł (dostępny np. na allegro)






9) Łoś na biegunach, Ikea - koszt 99,99zł



10) Puzzle jumbo Mapa Świata
Koszt 69,00zł - dostępne TU



11) Dywan - droga Lillabo
Dostępy w Ikei, koszt 39,99zł
(my już mamy :) )


1 komentarz:

  1. Garaż ze zjazdami to świetna sprawa dla dwulatka - maluch ćwiczy motorykę, poprawia refleks i może się tez nauczyć rozpoznawać niektóre znaki drogowe. Poczytaj sobie artykuł: http://artvocado.pl/garaze-zabawkowe-klasyka-zabawek-z-autkami-dla-malych-kierowcow/, obecnie garaże-zabawki mają mnóstwo dodatków, które na pewno ucieszą dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger