Brzusiobox - pudełko niespodzianka dla szczęśliwych mam || Edycja wiosenna

W poniedziałek po raz kolejny wypatrywałam kuriera DHL i znowu firma mnie nie zawiodła - pojawił się ok południa, czyli w godzinach, które podali w mailu ;) Tym razem otrzymaliśmy przesyłkę od Moniki z brzusiobox :) Lubię niespodzianki i od razu - w towarzystwie synka, który również być zaciekawiony - odpakowaliśmy naszą przesyłkę :)



Co to takiego ??

Brzusiobox to paczuszka przyjemności na start macierzyństwa skierowana dla kobiet w ciąży; w której każdy znajdzie coś dla siebie ;) 

[ Wiem, że w planach są też pudełka dla mam i z chęcią zamówię taką paczuszkę jak już będzie dostępna:) ]



Po odpakowaniu z szarego papieru moim oczom ukazała się paczuszka sporej wielkości w ładnie opisanym pudełku :)



Całość jest bardzo ładnie i starannie zapakowana - papier i wstążeczka w kolorze płci naszego maluszka :) Na wierzchu mamy ulotkę z informacją, która to edycja pudełka, a na odwrocie opis produktów, które znajdziemy w aktualnym pudełku. 






A oto jakie produkty znalazły się w kwietniowej-wiosennej edycji:


1)  Herbatka ziołowa firmy Baby&Mama Med 
"Szczęśliwa ciąża" o pojemności 120g.



2) Biała mikronizowana 100% glinka od firmy Ecospa o pojemności 100g



3) Urocza zawieszka ToGo od firmy Lullalove.
Otrzymaliśmy 2 komplety w pomysłowy wzorek z arbuzem:) - miła niespodzianka, dziękujemy!





4) Plakat do pokoju dziecka od Pracowni Uroczysko. U nas w urocze dwa liski :)



5) Niespodzianka od firmy Pampers, czyli pieluszki jednorazowe Pampers Premium Care, rozmiar 1. 
Otrzymaliśmy 2 paczuszki - miła niespodzianka, dziękujemy!



6) Próbkę listków do prania Dizolve



7) Kupon rabatowy od firmy Mine Pine Baby oraz ulotki reklamowe Lullalove




W jaki sposób można zamówić pudełko ??


Wystarczy wejść na stronę http://brzusiobox.pl i kliknąć guzik "Zamawiam". Następnie należy podać kilka informacji: w którym trymestrze ciąży jesteśmy, podać płeć dziecka jeśli znamy oraz czy zamawiamy box miesięczny czy subskrypcję.

Koszt pudełka ??

Możemy zamówić jednorazowy box (tak jak ja to zrobiłam) - jego koszt to 69,00 zł (w tym już wysyłka kurierem DHL) lub subskrypcję na 3 lub 6 miesięcy.

Co znajdziemy w pudełku ??

W każdym pudełku znajdziemy 5 pełnowartościowych produktów + kilka próbek i ulotek.

Moje wrażenia
Koszt jednorazowego pudełka to 69,00zł, a wartość wszystkich produktów to ok 100zł. Niespodzianka jak najbardziej udana - jestem zadowolona z zawartości pudełka i na pewno zamówię kolejne :)





1 komentarz:

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger