TULimy się i przyłączamy do akcji #nicminiewisi

O akcji #nicminiewisi dowiedziałam się przypadkiem widząc na instagramie zdjęcie znajomej i jej maluszka i również postanowiłam do niej przyłączyć :)

Pomysłodawczynią akcji jest Matka Córek ( http://dwiecorki.blogspot.com/ ). Akcja propaguje prawidłowe noszenie maluszków i większych dzieci w chustach oraz nosidłach (nie wisiadłach !!).




Noszenie synka rozpoczęłam gdy miał ok miesiąc. Rozpoczęliśmy od chusty tkanej firmy NatiBaby. Chusta bardzo nam się przydała, głównie gdy musiałam wyjść do sklepu czy na pocztę i w miejscach tych był trudny podjazd dla wózków. Chusty używaliśmy też w domu - wieczorami - gdy rozpoczęło się bolesne ząbkowanie.

Jednak moja największa miłość do noszenia rozpoczęła się od wakacji, na które zakupiliśmy nosidło marki TULA :) Rozpoczęliśmy noszenie gdy Wikcio miał 8,5 miesięca. Poniżej kilka moich ulubionych zdjęć z Wysp Kanaryjskich (8.5 miesiąca) oraz Dominikany (10 m-cy).


* Moje ulubione zdjęcie





 

Tatuś również chętnie nosi :)





Jeśli i Wy chcielibyście przyłączyć się do akcji wystarczy dodać na bloga, fejsa i/lub instagrama zdjęcie oznaczone hasztagiem #nicminiewisi :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Świat Golików , Blogger